środa, 9 października 2019

L.O.L. Surprise! Wodą malowane Bawimy się!


Za oknem zimno i ponuro. Gdy synek wraca z przedszkola, domaga się uwagi, wtedy nie mam chwili wytchnienia. Wydawnictwo MSZ wydało serię kolorowanek w których, nie używa się kredek, tylko to, co dzieci lubią najbardziej wody :). Gdy pokazałam mojemu maluchowi, kolorowanki wodne i wyjaśniłam mu, o co w nich chodzi, szeroki uśmiech zagościł na jego twarzy, a ja miałam chwilkę dla siebie 😀

Tym razem pokażę Wam taką kolorowankę dla młodych dam."L.O.L. Surprise! Wodą malowane Bawimy się!"

W tej kolorowance wodnej znajdziemy 16 całostronicowych ilustracji do malowania wyłącznie czystą wodą. Dziewczynkom publikacja bardzo przypadnie do gustu, gdyż w tym egzemplarzu są same L.O.L. Surprise. Książeczka nie jest zbyt obszerna, ale za to wydana w dużym poręcznym formacie. Na jej grubych białych stronach dzieci znajdą kilka prostych i stosunkowo dużych malowanek. Dzieci także znajdą króciutki opis dotyczący właśnie przyjaciółek L.O. L Surprise. Wystarczy czysta woda, pędzelek i do dzieła 😅



Kolorowanki wodne to fantastyczny pomysł na twórczą i rozwijającą zabawę dla dzieci, które uczą się dopiero malować pędzlem lub gdy chcemy np. uniknąć sprzątania rozlanych farbek. U nas tego typu kolorowanki sprawdzają się fantastycznie. Takie wodne malowanki na pewno będą dla najmłodszych ciekawym doświadczeniem. Moje dzieci uwielbiają je, a w tym wypadku do szczęścia trzeba bardzo niewiele, czysta woda, pędzelek i nie wiadomo skąd pojawia się żywy kolorek. Bez wątpienia sięgniemy po kolejne tego typu książeczki. Polecam 😅

Kolorowanka dostępna jest na stronie Książeczki-bajeczki.pl




Wydawnictwo: MSZ
Liczba stron: 16
Format: 20.6 x 29.0 cm
Oprawa: miękka
Cena: 7,99 zł 6,39 zł 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz