czwartek, 1 lutego 2018

"Antystresowa kolorowanka dla dorosłych - TATUAŻE"

     


        Ostatnio mój czteroletni synek dużo czasu spędza przy kolorowaniu cały czas nawołując mnie "mamo pokoloruj ze mną".Więc postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym.

        Tę możliwość dało mi wydawnictwo OLESIEJUK  Stwarzając "Antystresową kolorowankę dla dorosłych" Sięgam więc po kolorowankę TATUAŻE i razem z synkiem sięgamy po kredki aby stworzyć swoje arcydzieła . To niezwykłe doświadczenie dostarcza nam wiele radości. Zauważyłam, że kolorowanie mnie wycisza i moja uwaga skupia się na kolorowaniu a wszystkie przyziemne rzeczy odchodzą w dalszy plan.



        
       Wydanie o TATUAŻACH  jest bardzo trafne gdyż są one od stuleci obecne w wielu kulturach. W książce  znajdziecie ponad 64 rozmaite wzory, które można samodzielnie pokolorować od tatuaży plemiennych przez kwiaty aż po postacie Buddy. Publikacja przygotowana jest z dbałością o każdy detal, każdy wzór...Jeżeli szukacie dla siebie kolorowanki przy której chcieli byście przyjemnie spędzić czas, wyciszyć się to ta książka jest stworzona specjalnie dla Was. Ta kolorowanka to również znakomity prezent dla każdego, kto interesuję się sztuką tatuaży.
  


                                                   Wydawnictwo:Olesiejuk
                                                   Oprawa: Miękka
                                                  Liczba stron: 64
                                                  Cena: ok. 10 zł
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz