wtorek, 24 lipca 2018

"Najpiękniejsze baśnie polskie"





         Jestem mamą dwóch synów i zawsze mam dylemat po jaką książkę sięgnąć przed snem, czy w wolnej chwili lub gdy dzieci proszą o poczytanie im. Zawsze zastanawiam się czy, ma być to klasyczna bajka po którą sięga się od lat, czy wypróbować coś nowego. Dzisiejsze bajki są jednak troszkę inne niż te z mojego dzieciństwa. Wiec często sięgam po te, które są znane od bardzo dawna :)


         "Najpiękniejsze baśnie polskie"  jakie Wam przedstawię nie są takim zwykłym zbiorem. Jest dość wyjątkowy, gdyż zawiera baśnie Polskie a to dla mnie bardzo ważne, żeby dzieci poznały nasze najpiękniejsze baśnie zanim sięgną po  historie z innych zakamarków świata. Wydanie  jest cudne,  na kartach  danej publikacji znalazłam nic innego jak wspaniałe baśnie z różnych zakątków Polski. W książce znajdziemy najpopularniejsze baśnie  takie jak:" Baśń o Warsie i Sawie", "Baśń o Lajkoniku", "Baśń o zasoleniu Bałtyku" oraz wiele, wiele innych wspaniałych historii. Karty książki wzbogacają też bardzo kolorowe liczne ilustracje, które są, nieodłącznym elementem literatury dziecięcej. Kolorowe ilustracje i połyskujące strony są mocną  strona  tej książki, dzieci często wielokrotnie oglądają ilustracje, solidne  wykonanie książki im to umożliwia. Duży rozmiar publikacji jest tu dużą atrakcją dla najmłodszych. Tekst jest przystępny, napisany prostym dla dzieci językiem.Większość baśni zawartych w tej książce są mi bardzo dobrze znane  z dzieciństwa i z chęcią sięgam po nie aby moje dzieci też je poznały.Gorąco polecam :)



            Baśnie to taki gatunek książki od którego oczekujemy piękne historie, takie magiczne, które na bardzo długo pozostają w naszej pamięci, Baśnie uczą ponadczasowych wartości, wzbogacając słownictwo i rozwijając wyobraźnię. Zdecydowanie wywołują w młodym czytelniku masę różnorodnych emocji, oraz uczą tego iż  dobro zawsze zwycięża nad złem. W książce występuje bardzo różnorodna tematyka i to ona sprawia, że jest to wyjątkowa publikacja.Publikacja jest w twardej oprawie co sprawia, że jest trwalsza no i poprawia jej estetykę. Książka posiada duże, kolorowe rysunki, które przyciągają wzrok czytelnika. "Najpiękniejsze baśnie polskie" jest cudowną publikacja, gdyż uczy, że dobro zawsze zwycięża nad złem. Bardzo polecam Tę wyjątkową i magiczną książkę. :)   





                           "Najpiękniejsze baśnie polskie"


                                                        Wydawnictwo: Jedność
                                                        Oprawa: Twarda
                                                        Liczba stron:56
                                                        Format: 205 x 285 mm
                                                        Cena: 9.90 zł

                               *~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz