środa, 5 września 2018

Irena Chołuj "Serce i magia"




           Dużymi krokami zbliża się jesień. A nabrałam ochoty na przeczytanie czegoś fajnego lekkiego a zarazem magicznego. Przeglądając ciekawostki wydawnicze w oko wpadła mi książka "Serce i magia". Pomyślałam, że to  jest to czego szukam.


         Irena Chołuj "Serce i magia" Książka jest bardzo ciekawa i magiczna. Głównymi bohaterkami są  kobiety, które są pół czarownicami. Mieszkają  w krainie Zagaria, znajduje  się ona pomiędzy kosmosem a światem rzeczywistym. Wichora jedna z czarownic ma syna Natana. Bohaterka nie należy do dość przykładnych matek. Traktowała okropnie chłopca, była samolubna wykorzystywała go i zabraniała mu wychodzenia poza teren ich posiadłości. Chłopiec czuł się źle, buntował się, aż w końcu się jej przeciwstawił. Sytuacja  ulega zmianie kiedy matka  dowiaduje się, że jej syn zaginął i  od tego czasu zła matka, zaczęła zmieniać się pod wpływem trosk, zmartwień i niebezpieczeństw. Natan ma  bardzo ważną misję a do tego posiada szczególny dar, który  ułatwia mu ratowanie światów, świata magii i kosmosu. Jego ciotki też  odgrywają  w jego misji kluczowe role. Czy chłopiec  uratuje te światy? Czy kraina sióstr zostanie ocalona? Tego wszystkiego i jeszcze wiele ciekawych rzeczy dowiecie się  sięgając  po daną  publikację 😉







         Bardzo spodobał mi się styl autorki. Niektóre fragmenty bawiły do łez a w szczególności zachowanie sióstr wobec  siebie i cięte  riposty którymi obdarzały się  nawzajem 😅. Dziwi mnie jedynie wybór czarownic przecież mają  zdolności mogą być  piękne, młode i bogate. Jednak wybierają  tę  druga  stronę czyli brzydotę i szarość. Może dzięki ich  wyborom ta książka  tak mnie  wciągnęła.😏Książka przeniosła mnie w odległy świat magii, walki dobra ze złem i przede wszystkim czarów. Gorąco polecam daną  publikację i dziękuję bardzo wydawnictwu Psychoskok za możliwość jej przeczytania.




                                    Wydawnictwo: Psychoskok
                                     Oprawa: Miekka
                                     Liczba stron:327
                                    Cena: ok.  17.49 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz