poniedziałek, 15 października 2018

"Zabawne życie zwierząt domowych"




            Książki dzielą się na parę rodzajów: Takie, które trzeba czytać (lektury nie zawsze nam się podobają, ale cóż trzeba) i takie, po które sięgamy w wolnej chwili. Mój syn ostatnio sięgnął po książkę z wydawnictwa WILGA pod tytułem: „Zabawne życie zwierząt domowych"



„Zabawne życie zwierząt domowych"
    Z książeczki można dowiedzieć się m.in. jak karmić zwierzę oraz jak bawić się z ulubionymi zwierzętami. Opisana jest długość życia chomika i jak przekonać rodziców do kupna zwierzęcia np.: gdy chcemy mieć kota, prosimy o psa, jak chcemy mieć psa, prosimy o konia, kiedy chcemy mieć konia, to prosimy o słonia :) Rodzic według książki zawsze wybierze mniejsze zwierzę. Wiele innych ciekawostek z życia naszych kochanych pupili znajdziecie właśnie w tej publikacji. Śmieszne wątki i przeróżne ciekawostki, o których nie mieliście pojęcia, zanim nie sięgnęliście po daną książkę. Świetna książka dla dzieci, które niezbyt lubią czytać, a ta książka wciąga dziecko w lekturę bez proszenia o przeczytanie jej. Książka napisana jest w fajny sposób, opisy są krótkie, zwięzłe, znajduje się w nich wiele wyróżnień i pogrubionego tekstu a całość wyposażona jest w zabawne rysunki.









     











            Syn ma 11 lat i już od dawna nie czyta na głos, lecz parę razy zaglądałam do pokoju, co on tam robi, bo tak głośno się śmiał, aż mnie się udzielało. Sądzę po jego śmiechu, że mu się podobała. Sama sięgnęłam po nią z ciekawości fajna lekka, ale dla mnie niektóre teksty były niesmaczne, sądzę, że starszakom takie teksty podobają się najbardziej :). Książka jest jednak nie tylko zabawna, ale i uczą empatii więc  gorąco polecam :)




„Zabawne życie zwierząt domowych”

Wydawnictwo: WILGA
Autor: James Campbell, Rob Jones
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240
Format: 15.5 × 19 cm
Rok wydania: 2018 r.
Cena: 24,99 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz