wtorek, 1 stycznia 2019

Książeczki kontrastowe


Ostatnio mój  wzrok  coraz częściej przyciągały małe czarno białe książeczki. Bardzo zaciekawiły mnie, gdyż są zaprojektowane  dla dzieci praktycznie od  urodzenia.



Postanowiłam przyjrzeć się im, więc sięgnęłam po książeczki wydawnictwa WILGA, które są propozycją dla dzieci od 3 miesiąca życia. Jak to się mówi „Czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci”


Książeczki obrazkowe dla dzieci rozwijają wyobraźnię, pobudzają zmysły, dostarczają wiele bodźców wzrokowych..


Książki obrazkowe operujące silnym kontrastem kolorystycznym, który ma za zadanie wzbudzać dziecięcą ciekawość. Miałam możliwość sprawdzenia, czy tak małe dziecko jest w stanie skupić swój wzrok na takim obrazku. Byłam w małym szoku nie dość, że kruszynka patrzyła na książeczkę dość długi czas, też śmiała się i zagadywała po swojemu do obrazków.




































W moim  zestawie  znajdziemy  4 książeczki o różnych tematykach. Tytuły jakie  znajdziemy w pudełku to:
- Jakie to ciekawe
- Zwierzęta wokół nas
- Zwierzęta tu i tam
- Moje pierwsze obrazki

Naukowcy stwierdzili, że świat widziany oczami maluszka jest dwuwymiarowy i nieostry i dlatego pierwsze książeczki są oparte na biało-czarnym kontraście, więc warto sięgnąć to takie książeczki.


Książeczki zawsze wzbudzają w maluchach ogromną ciekawość i tak właśnie było w naszym domu. Tematyka każdej z kartonówek jest naprawdę ciekawa dla najmłodszych. Karty są bardzo grube, a co za tym idzie bardzo wytrzymałe i trwałe. Zaokrąglone rogi zagwarantują bezpieczeństwo maluszkom, a solidne wydanie zapewni, że będą bawić się książeczkami przez długi czas.




Wydawnictwo: Wilga
Cena: 9,99 zł   7,49 zł  sztuka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz