wtorek, 5 marca 2019

"Kolorowa edukacja koty"




„Kolorowa edukacja koty” to kolorowanka, za której sprawą dzieci będą mogły poznać charakterystyczne dla otoczenia koty.

W publikacji znajdziemy wiele ciekawostek i życiu kotów. Książka mnie zaciekawiła,  nad niektórymi zachowaniami kotów w ogóle się nie zastanawiałam. W publikacji, na każdej stronie odkryjemy  krótki opis zachowania lub jakąś ciekawostkę o kocie oraz dużą kolorowankę.

W środku książki  także jest opis różnych ras kotów. Wydanie bardzo nam pomoże, gdy będziemy planować zakup lub adopcję kota. Do czytamy się informacji jak dbać o pupila, aby miał piękną lśniącą sierść.


Dodatkową atrakcją dla maluchów są naklejki, przedstawiające koty, które należy nakleić obok ilustracji tak, aby ułatwiały maluchom dobór właściwych barw, a także identyfikację ich w naturalnym środowisku.

„Kolorowa edukacja koty” to fantastyczny pomysł na twórczą i rozwijającą zabawę dla dzieci, które kochają kolorować, a jednocześnie słuchać tekstu. Kolorowanki to jednak nie tylko zabawa. Kolorując, dzieci ćwiczą zdolności manualne, rozwijają swoje zainteresowanie i mogą nawet wzbogacać wiadomości z różnych dziedzin.















Koty to wspaniałe zwierzęta. Po przeczytaniu książki okazało się, że tak mało o nich wiedziałam. Dzieci lektury słuchały w skupieniu i z zaciekawieniem. A radość zawitała jeszcze większa, gdy dostały książeczkę do pokolorowania. Gorąco polecam tę wspaniałą publikację!!!

Kolorowanka za adresowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Ich format jest duży. Jednak aby je pokolorować nie trzeba zbyt sporo czasu. Efekt końcowy naprawdę bywa imponujący. Kontury obrazków są bardzo wyraziste, a całość prezentuje się bardzo estetycznie. W sam raz dla dzieci, które dopiero zaczynają przygodę z kolorowaniem.



„Kolorowa edukacja koty”

Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Format: 220 x 240 mm
Liczba stron: 48
Rok wydania: 2018
Cena: 14,99 zł  11,99 zł

2 komentarze:

  1. Ja uważam, że koty jako zwierzaki są wielce miłe. Tym bardziej, że ja również mam u siebie fajnego kotka. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w http://mojpsiak.pl/jak-nazwac-kota/ i moim zdaniem, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że koty są dość popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń