środa, 15 maja 2019

„Piosenki dla dzieci na każdy dzień”.



Pamiętam, jak w dzieciństwie nie lubiłam gry na flecie, całe szczęście moje dzieci chętnie korzystają z tego piekielnego urządzenia 😅. Bardzo miło za to wspominam piosenki, które niegdyś nucili mi rodzice a teraz ja, sama z przyjemnością nucę je swoim dzieciom. Dlatego zainteresowała mnie niedawno publikacja, będąca dość pokaźnym zbiorem zarówno tych najpopularniejszych starych przebojów, jak i współczesnych piosenek dla dzieci, pt. „Piosenki dla dzieci na każdy dzień”.

W publikacji znalazłam piękny zbiór 60 utworów podzielonych na dwie części. Pierwsze 24 to przeboje, przy których wychowywały się pokolenia Polaków, a dalsze 36 to współczesne piosenki dedykowane jakimś konkretnym okazjom bądź czynnościom.

W książce znajdziemy takie tytuły jak: Była sobie żabka mała; Stary niedźwiedź mocno śpi; Pieski małe dwa; Boogie-Woogie; Aaa kotki dwa. Z bardziej współczesnych tytułów znalazłam tu np.:piosenki wreszcie idę do przedszkola; Dzień Matki; Wigilia Bożego Narodzenia; Wielkanoc czy Dzień Pluszowego Misia.




Piosenki jednak to nie wszystko, co ukrywa ta obszerna publikacja, oprócz tekstu piosenek do każdego utworu opracowany został również prosty zapis nutowy, oczywiście dla mnie to czarna magia😂. Maluchy uczące się więc gry na jakimś instrumencie na pewno będą ochoczo z tego korzystać. Poza tym do śpiewnika dołączono dwie płyty, z czego pierwsza zawiera wersje wokalne piosenek a druga karaoke, czyli podkłady muzyczne, przy których dzieci mogą śpiewać same, urządzając sobie mini koncerty z przyjaciółmi i rodziną.

Następnym super dodatkiem do publikacji jest przepiękna szata graficzna śpiewnika, ilustracje są duże, wesołe i bardzo fajnie łączą się z dziecięcymi piosenkami. Oczywiście duży format do nut jest bardzo pozytywnie odbierany przez młodych artystów. Dodatkowo jej atutem są płyty z piosenkami i podkładami, które zachęcą do zabawy, śpiewania i tańczenia. Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić do kupna tej wspaniałej książki.




„Piosenki dla dzieci na każdy dzień”

Wydawnictwo: Greg
Oprawa: twarda
Format: 210 x 295 mm
Liczba stron: 128
Rok wydania: 2019
Cena: 24,95 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz