wtorek, 29 października 2019

Mój mały świat „Na księżyc"


Wydawnictwa nieustannie zaskakują nas nowościami a w szczególności, jeśli chodzi o książki dla najmłodszych. Tym razem wydawnictwo Mamania ukazało książkę dla dzieci w nowej niesamowitej grafice. Mój mały świat „Na księżyc" Czym więc wyróżnia się ta pozycja na tle innych dziecięcych publikacji?

Mój mały świat „Na księżyc"  to króciutka opowieść obrazkowa o tytułowej wyprawie na księżyc. Na grubych kartonowych stronach znajduje się niewiele tekstu, a dominują kolorowe i proste ilustracje. Dodatkowym i bardzo atrakcyjnym dla dzieci elementem tej pozycji są ruchome elementy, które są nie lada atrakcją dla maluchów.



Książeczka jest bardzo pouczająca i napisana w taki sposób, że nawet najmłodsze dzieci są w stanie zrozumieć, o czym jest ta publikacja. Więc wybieramy się na księżyc, dowiadujemy się, że podróż trwa wiele dni i że po wylądowaniu każdy człowiek waży tyle, co piórko, a krok jest bardzo sprężysty. Dowiadujemy się także, co można robić na księżycu, ale nie będę za dużo zdradzać 😀



Publikacja co prawda ma niewiele stron, lecz mój synek potrafi przy niej spędzać wiele czasu, ciągle ląduje i startuje statkiem kosmicznym czy też wykonuje sprężyste susły po planecie.










Takie oryginalne książeczki zawsze wzbudzają w maluchach ogromną ciekawość i tak właśnie jest w przypadku prezentowanego tytułu. Ruchome elementy sprawią, że maluchy chętnie do nich zaglądają, pobawią się i zaczną oswajać z pierwszymi lekturami. Książeczka ma zaokrąglone rogi, co sprawia, że jest bezpieczna dla najmłodszych, a to dla mnie bardzo ważne. Karty są bardzo grube, a co za tym idzie bardzo wytrzymałe i trwałe. Gorąco polecam!!!




Autor: Allison Black
Tytuł: Mój mały świat. Na Księżyc
Liczba stron: 10
Oprawa: książka kartonowa
Premiera: 12 czerwca 2019
Wydawnictwo: Mamania
Wymiary: 175x175
Cena: 34,90 zł 27,92 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz