środa, 27 listopada 2019

"Biedronka i Czarny Kot. Mój styl. Artbook"


Wydawnictwo Edipresse zasypuje nas w ostatnim czasie mnóstwem fajnych i lekkich publikacji dla dzieci. Synek bardzo je polubił i zawsze chętnie po nie sięga, choć tym razem mam propozycje dla małych projektantek mody.




"Biedronka i Czarny Kot. Mój styl. Artbook" jak już wspominałam, jest to propozycja dla dziewczynek, które są fankami animacji, jak i kreatywnych zabaw. Publikacja jest dużych rozmiarów, co sprawia, że jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Jak zapewne wiedzą fani cyklu Marinette jest nie tylko Biedronką, ale też świetnie zapowiadającą się projektantką. Zaprojektowała np. kapelusz dla Adriena, czyli Czarnego Kota, w którym wystąpił na jednym z pokazów.


Zaglądając do środka książki, znajdujemy szereg modowych inspiracji, pomysłów i wskazówek. Odkrywamy tekturowe stroje bluzki, kokardy, okulary, sukienki szorty i wiele, wiele innych wspaniałości. Publikacja jest bardzo kreatywna, gdyż możemy kolorować, naklejać lub wycinać co tylko zechcemy z papieru kolorowego dołączonego do zestawu. Głównym jednak zadaniem dziewczynek jest stworzenie od podstaw kreacji dla Marinette. Lektura zawiera także naklejki, czyli to, co dzieci lubią najbardziej.




"Biedronka i Czarny Kot. Mój styl. Artbook" dostępna w cenie 29,99 zł. Nie pozostaje mi nic więcej jak tylko zaprosić do sięgnięcia właśnie po te wspaniałą publikację, która nie tylko zajmie Wasze dzieci na długi czas, ale także poćwiczy z nimi sprawność rączek oraz cierpliwość. Polecam!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz