środa, 1 stycznia 2020

"Choinka cała w śniegu" Szarańska Joanna


Święta minęły a u mnie nadal świątecznie:) To nie moja wina, że uwielbiam świąteczne książki, niektórych jeszcze nie zdążyłam przeczytać. Dzisiaj pokażę Wam książkę Joanny Szarańskiej "Choinka cała w śniegu"

"Choinka cała w śniegu" jak się okazało to już trzecia część z cyklu, lecz nie wyczułam żadnej straty, czytając trzecią część jako pierwszą. Książka ma to, co lubię najbardziej, czyli wyczuwalny klimat świątecznej magii, z całą ta otoczka przygotowań wypieków i wszystkiego, co z tym związane.

W książce poznajemy cztery przyjaciółki, Zuzannę , Marzenę Anne oraz Monikę, jak wiadomo każda z nich, ma inne problemy i zmartwienia. Zuzanna poukładana kobieta wpadła w manię robienia zdjęć i wrzucania je na Instagram. Marzena to prawdziwa matka uważa, że nikt lepiej nie zajmie się jej synkiem Stasiem jak ona sama. Anna wyprowadza się do Felicjana i zostaje przez niego poproszona o kupno prezentów świątecznych dla jego córek. Ostatnia z przyjaciółek Monika ulega wypadkowi i skręca nogę, teściowa nie jest zadowolona, bo Monika miała pełnić funkcję parafialnego wolontariatu.


Wszystkie przyjaciółki są zabiegane i zapominają o tym, co najważniejsze- wspólnym świętowaniu. Na szczęście jest jedna osoba, która bardzo chce zjednoczyć mieszkańców bloku, jest to pani Michalska. Czy stanie na wysokości zadania i wszyscy wspólnie staną przy choince, aby pośpiewać kolędy i podzielić się opłatkiem?

Książkę przeczytałam wyjątkowo szybko i już żałuję, że nie posiadam poprzednich części. Na pewno nadrobię zaległości i w najbliższym czasie sięgnę po książki Joanny Szarańskiej. Przyznam szczerze, że już dawno nie śmiałam się tak, czytając książkę , chociaż nie brakowało momentów, gdzie zrobiło się smutno, a oczy zaszkliły się łzami. Moim zdaniem jest to jedna z pozycji, po które śmiało możemy sięgnąć w dowolnym momencie czy podczas przygotowań do świąt, czy tak jak ja już po. Grudzień to taki miesiąc, kiedy po książki pachnące choinka możemy sięgać cały miesiąc. Gorąco polecam!!



Wydawnictwo: Czwarta Strona
Oprawa: miękka
Liczba stron: 368
Rok wydania: 2019
Cena: 30,47 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz