sobota, 21 marca 2020

"Cześć to ja! Mój album dźwiękowy"


 Jeśli w waszym najbliższym otoczeniu ma pojawić się maluszek, a Wy szukacie ciekawego prezentu, który będzie unikatowy i niepowtarzalny, to wydawnictwo ARKADY ma dla Was wspaniały i niepowtarzalny album "Cześć to ja! Mój album dźwiękowy".
Znajdziemy w nim 20 stron, w których możemy zapisywać najważniejsze pierwsze momenty naszego dziecka.
Co znajdziemy w środku?

W albumie znajdziemy strony poświęcone zagadnieniom:

- Oto ja-Każdy rodzic, wpisuje informacje o swoim skarbie.
- A to jest mój głos-miejsce na nagranie, głosu maluszka.
- Uczę się informować głosem,
- Muzyka słów-miejsce na nagranie,
- Jedzenie nowa przygoda,
- Moje zabawy,
- Zadziwiające! - miejsce na nagranie,
- Moje podróże,
- Cieszymy się z całego serca-miejsce na nagranie,
-Ważne rozmowy-miejsce na nagranie.
- Ale fajnie, święto! - strony poświęcone np. na 1 urodziny.





Oprócz wpisanych informacji można nagrać także 6 różnych ścieżek dźwiękowych. Mamy różne propozycje możemy nagrać śmiech dziecka, płacz, lub pierwsze słowa. Ścieżki mogą być wielokrotnie nagrywane i odsłuchiwane. Bardzo mi się spodobało nagrywanie i odsłuchiwanie 😀


Tego typu albumy są świetną, pamiątką dla rodzica a w 18 urodziny można podarować go dziecku, które zostało w nim uwiecznione. Czyli taki album na lata, coś wspaniałego 😀




Oprawa: twarda, strony sztywne
Liczba stron: 22
Format: 22,5 x 25 cm
Cena: 69 zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz