wtorek, 7 kwietnia 2020

"501 naklejek Zawody", "501 naklejek. Podróże"


Książeczki z różnorodnymi naklejkami dla najmłodszych już wiele razy gościły w naszym domu. Gdy jednak wpadnie mi w oko jakaś kolejna interesująca pozycja, zawsze chętnie powracam do tego tematu. Mój synek uwielbia bowiem naklejki, a ja lubię, kiedy bawi się nimi, nie obklejając przy tym całego mieszkania, dlatego dziś kilka słów o książeczce, która ucieszyły zarówno mojego sześcioletniego synka, jak i mnie.

Dzisiaj dwie propozycje z naklejkami. Pierwsza z nich to „501 naklejek. Podróże”


Jest to publikacja, z która wybierzecie się w podróż przez różne kraje. Książka jest zaprojektowana w ten sposób, że na każdej rozkładówce zamieszczone jest jedno państwo, o którym możemy się dowiedzieć kilku ciekawostek. Weźmy pod uwagę Francję. Na środku rozkładówki znajdziemy pytanie „Czy wiesz, jaka jest najważniejsza góra Francji? Dowiemy się także, jak wygląda muzeum Luwr, wieżą Eiffla, będziemy podziwiać piękne pola lawendy i wiele innych ciekawostek.



Wyklejając naklejki, poznamy piękne budowle, zabytki, charakterystyczne dania, egzotyczne rośliny, kolorowe stroje, i przedmioty symbolizujące dane kraje.

Dowiemy się wielu ciekawych rzeczy, które w przyszłości przydadzą się dzieciom w szkole na lekcji geografii i tego wszystkiego dowiedzą się podczas zabawy, wklejając naklejki w odpowiednie miejsca.

Kolejna moja propozycja jest książka z tej samej serii pod tytułem"501 naklejek Zawody”


Tym razem bierzemy pod lupę wszystkie zawody i ludzi, którzy je wykonują oraz narzędzia, jakie są om niezbędne do pracy. Poznamy narzędzia i zawód ślusarza, cukiernika, okulisty, górnika, nauczyciela, astronoma, archeologa i wiele wiele innych równie wartych poznania zawodów.



Obie publikacje są wspaniałe i pochłonęły mojego synka na wiele godzin. Nauczył się dużo nowych rzeczy i poznał wiele wspaniałych miejsc na świecie. Planuje wakacyjną wycieczkę i dzięki publikacji doskonale wie, gdzie chce pojechać i co zobaczyć. Lubię książki, gdzie dzieci uczą się podczas zabawy. Gwarantuję, że dziecko z tymi publikacjami nie będzie się nudzić. Oczywiście POLECAM!!!




„501 naklejek. Podróże”
"501 naklejek Zawody”
Format: 135 x 168 mm
Liczba stron: 56 + 28 kart z naklejkami
Oprawa: klejona
Cena: 14,90 zł sztuka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz