niedziela, 26 kwietnia 2020

„Akademia-6 lat”


Ostatnio zastanawiam się jak zachęcić swojego 6-letniego syna do kolorowania. Synek nie widzi w kolorowaniu nic przyjemnego. Postanowiłam poszukać publikacji, która połączy rzeczy, które uwielbia robić z tymi, które odstawia na bok. Przeglądając propozycje wydawnictwa GREG, zwróciłam uwagę na pewną publikację.
Połączenie zabawy i nauki znalazłam w publikacji „Akademia-6 lat” Synek ma 6 lat, więc tak książka jest stworzona właśnie dla niego. Nie dość, że znalazł w niej zadania, jakie lubi, ale żeby było ciekawiej, starał się także dodać publikacji troszkę kolorów. Co mnie bardzo cieszy, gdyż namówienie synka do kolorowania czasami graniczy z cudem.



Pierwsze zadania, jakie synek zrobił były oczywiście to labirynty.



Drugie w kolejności było znajdowanie różnic oraz przedmiotów ukrytych na obrazkach.


Idealnie połączył bajkowe postacie ze zwierzątkami, jakie im towarzyszą.


„Akademia-6 lat” okazała się bardzo trafiona książeczka, gdyż znaleźliśmy w niej, wszystko, co nas interesuje, czyli naukę oraz zabawę, połączona w magiczny sposób, czyli tak, aby było przyjemnie i wesoło.


Publikacja jest niewielkich rozmiarów, więc można ją zabrać wszędzie, tam gdzie zechcemy. Nie powiedziałam jeszcze jednej ważnej rzeczy, która dla dzieci jest dość ważna. Otóż to książeczka zawiera naklejki, a dzieciaki je uwielbiają, Prawda, że książeczka jest atrakcyjna? Oczywiście polecam!!!

Rok wydania: 2020
Liczba stron: 32
Oprawy: oprawa zeszytowa
Format: 235 x 165 mm
Cena: 3,70 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz