środa, 29 kwietnia 2020

„Rymowanki polskie, czyli wlazł kotek na płotek"


Zastanawialiście się, dlaczego maluchy lubią rymowanki? Myślę, że dzieje się tak za sprawą rytmu i powtarzających się fragmentów, które są łatwe do zapamiętania, a dzieci chętnie je powtarzają. To taka nauka przez zabawę sam nie wiesz, kiedy dziecko nauczy się nowej rymowanki.

Wracając do rymowanek, przeglądając propozycje wydawnictwa Greg, znalazłam "Rymowanki polskie, czyli wlazł kotek na płotek". Publikacja przyciąga moja uwagę, gdyż znalazłam w niej rymowanki z mojego dzieciństwa takie jak: " Sroczka kaszkę warzyła", "My jesteśmy krasnoludki" czy też tytułowy "Wlazł kotek na płotek" oraz parę, których nie słyszałam.


Dzieci, szczególnie te najmłodsze, uwielbiają tego typu utwory za ich brzmienie oraz łatwość zapamiętania. Synek uwielbia wszystkie wiersze i rymowanki, które są łatwe do odwzorowania. I mnie cieszą jego sukcesy gdy, któregoś dnia potrafi samodzielnie odtworzyć jakąś rymowankę.


W książęce znaleźliśmy także sporo ilustracji, które są adekwatne do danej rymowanki. Są kolorowe i przyciągają wzrok młodego czytelnik.


To niesamowite, że my dorośli pamiętamy jeszcze sporo rymowanek z dzieciństwa, więc warto zaopatrzyć się właśnie w „Rymowanki polskie, czyli wlazł kotek na płotek". Tej publikacji nie może zabraknąć w żadnej dziecięcej biblioteczce. Dodam jeszcze, że książeczka wydana jest w twardej oprawie, co gwarantuje znakomity wygląd i trwałość książki. Gorąco polecam!!!



Rok wydania: 2020
Liczba stron: 64
Oprawy: oprawa twarda
Format: 170 x 245 mm
Cena: 9,95 zł 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz