niedziela, 21 lutego 2021

Wiem i ja. Książeczki od wydawnictwa Media Service Zawada


Mój synek jest sympatykiem Psiego Patrolu. Przeglądając nowości wydawnicze, zawsze zwracam uwagę na te dzielne pieski. Tym razem oprócz Psiego Patrolu także pokaże Wam publikacje ze Świnką Peppą w roli głównej. Jesteście ciekawi?

Jest to cykl książeczek „Wiem i ja” od wydawnictwa Media Service Zawada. Książeczki w roli głównej z animacjami z popularnych bajek, które dzieci mogą oglądać na ekranie telewizorów. Dzieci chętnie zasiadają do książek, gdy do zabawy zachęcają ich ulubieńcy.

~~~~~~~~~~~

"Wiem i ja". Są to książeczki z zadaniami, które bawią i uczą dzieci. Prezentowane książeczki są troszeczkę inne niż te, które prezentowałam dotychczas. Na pierwszy rzut oka już widać różnicę, wydane są w wersji poziomej, fajne, bo zmieszczą się w maleńkich przedszkolnych plecakach, a po drugie podzielone są na dwie części.

Pierwsza część zachęca dzieci do nauki pisania w zależności od tytułu. Jeśli sięgniemy po „Wiem i ja. Sam piszę” lub "Wiem i ja. Znam litery”, dziecko za zadanie będzie miało napisać literki, które umieszczone są kolejno na każdej rozkładówce. Natomiast gdy sięgnie po „Wiem i ja. Sam liczę” lub "Wiem i ja. Znam liczby” zadaniem dziecka będzie napisanie liczb, które są umieszczone po kolei na każdej rozkładówce.




Druga część książeczek składa się z zadań, które zaprezentowane są w formie zabawy. Tu także dzieci sporo mogą się nauczyć i dobrze się przy tym bawią. Zadania są kontynuacja pierwszych części, gdy dziecko poznaje litery, za zadanie ma wskazanie przedmiotu, który zaczyna się na daną literę. Jeśli chodzi o liczby, zadaniem dziecka na przykład jest otoczenie pętlą 5 taczek.




Co jest ważne część teoretyczna z literkami, liczbami czy też kształtami zostaje dla nas w formie mini książeczki resztę, czyli zadania, w których ćwiczymy zdobytą wiedzę, odrywamy wzdłuż perforacji.


W ten sam sposób zaprojektowane są książeczki „Wiem i ja. Znam kolory i kształty” oraz „Wiem i ja. Kolorowe słowa” W tych lekturach dzieci znajda wszystko, co potrzebne o kształtach i kolorach.




Podsumowując, takich książeczek nie znajdziecie w żadnym innym wydawnictwie. Publikacje fantastyczne zapraszają dzieci do zabawy. Zadania, jakie znajdziemy w środku, są różnorodne i każde dziecko, znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Kolorystyka także zachęca do sięgnięcia, właśnie po te publikacje. Każda lektura ma 40 stron i kosztuje niewiele, tylko 8,99 zł. Nie zostaje mi nic innego jak tylko zachęcić do kupna. Oczywiście polecam!!!







Wszystkie tytuły dostępne są na stronie księgarni Książeczki-bajeczki.pl















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz