wtorek, 16 marca 2021

„Pierwszaki. Karty pracy w szkole i w domu”


Jakub ma już 7 lat, po wakacjach idzie do pierwszej klasy. Ja jako rodzic bardzo chciałabym mu ułatwić start w nowej szkole. Długo szukałam publikacji, która pomogłaby synkowi przyswoić potrzeba wiedzę. Oczywiście lektura musi być zachęcająca dzieci do pracy. Znalazłam odpowiednią publikację w wydawnictwie GREG.



„Pierwszaki. Karty pracy w szkole i w domu” To odpowiednia książeka do przygotowania dziecka do pierwszej klasy. W tej publikacji znajdziemy wszystko, czego będzie uczył się synek już jako uczeń. Nie pracowaliśmy długo po jednej stronie dziennie. Z publikacji wybierałam na początek zadania, które nie wymagały czytania, gdyż synek jeszcze nie radzi sobie z długim tekstem.



W publikacji znaleźliśmy wiedzę podstawową z języka polskiego, przyrody, geografii ruch drogowy, zasady bezpieczeństwa, zdrowie i higiena, las i rośliny, zwierzęta domowe i dzikie, pory roku, ekologia i segregacja śmieci oraz wiele innych ćwiczeń. Wszystkie zadania są zgodne z tematami, jakie dzieci znajdą w szkolnych podręcznikach. Fajne jest to, że strony są profesjonalnie, przygotowane również do kserowania więc można jedną książką ćwiczyć z większa grupa dzieci.


Według mnie jest to najlepsza książka do ćwiczenia wiedzy zdobytej już w szkole lub tak jak my to robimy, czyli w domu przed rozpoczęciem pierwszej klasy. Oczywiście polecam!!!




Liczba stron: 152
Oprawa: miękka
Format: 205 x 290 mm
Cena 19,95 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz