czwartek, 23 września 2021

"Kapelusz opowieści. Poczytaj ze mną"


Jestem mamą dwóch synów i zawsze mam dylemat, po jaką książkę sięgnąć przed snem, czy w wolnej chwili lub gdy dzieci proszą o poczytanie im, zawsze zastanawiam się, czy, ma być to klasyczna bajka, po którą sięga się od lat, czy wypróbować coś nowego. Fajnie sprawdziła się w tym przypadku, książka pt. "Kapelusz opowieści. Poczytaj ze mną"


"Kapelusz opowieści. Poczytaj ze mną" Publikacja jest zbiorem 7 różnych opowieści, za każdym razem ich autor jest inny taki jak: Zofia Stanecka, Paweł Beręsiewicz, Ewa Nowak, Justyna Bednarek, Joanna Jagieło oraz Jarosława Kaczmarka.



Historie podzielone są na różne gatunki literackie, przeczytamy baśń, fantasy, reportaż, dziennik, przygodę, kryminał. Wszystkie historie są bardzo ciekawe i ciężko wybrać, która jest najciekawsza, jak już wspominałam mam 2 synów i każdemu podobała się inny gatunek literaci. Młodszy syn wybrał historię fantasy "Kuba, smok i kosmiczny bałagan" tę bajkę czytaliśmy kilkakrotnie i nie jeden raz jeszcze do niej powrócimy.



Historie nie są zbyt długie, a książkę czyta się ekspresowo, gdyż czcionka jest duża, a na każdej stronie znajdują się przepiękne ilustracje. Język i styl są bardzo lekkie, całość czyta się naprawdę przyjemnie i nawet nie wiadomo kiedy czytelnik dociera do końca opowiadania. Książka dzięki dużej i czytelnej czcionce będą też fajnym materiałem na pierwsze samodzielne czytanki dla dzieci. Oczywiście polecam, gdyż warto mieć taką fantastyczną publikację w swoim zbiorze.








Liczba stron: 296
Wymiary: 20.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Cena: 49,99 zł 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz