wtorek, 23 listopada 2021

"Moje baśnie"



Gdy byłam mała to były zupełnie inne czasy. Nie było komputerów, telefonów a czas spędzało się przede wszystkim na dworze. Karą dla mnie było siedzenie w domu. Oprócz kreatywnie spędzanego czasu w dzieciństwie bardzo dobrze wspominam niektóre bajki, które także mogłam oglądać na kasetach VHS. Większość dzieci w ogóle nie pamięta tego sprzętu, a ja bardzo dobrze wspominam, gdyż na tym sprzęcie chętnie oglądałam bajki takie jak Kot w butach, Kopciuszek czy Calineczka. Ostatnio nasza domowa biblioteczka wzbogaciła się o książkę od wydawnictwa AWM "Moje baśnie"



W publikacjach znajdziemy 8 wspaniałych baśni, które dużo nauczyły nasze dzieciaki. Jak wiadomo, bajki są pozbawione agresji i zawsze dobrze się kończą. Dzieci z nimi nauczą się empatii, a także poznają, co to jest prawdziwa przyjaźń. Poczują nadzieje i miłość a czasami jak to w życiu bywa rozczarowanie smutek nienawiść czy także śmierć. Wszystko stonowane i zaprojektowane z myślą o najmłodszych.



W publikacji znajdziemy takie baśnie jak: Calineczka, Dzikie łabędzie, Śpiąca Królewna, Wilk i siedem koźlątek, Kot w Butach, Mała Syrenka, Tomcio Paluch oraz Kopciuszek. Wszystkie baśnie zostały napisane prostym i zrozumiałym językiem dla dzieci. Duże litery pozwalają na samodzielne czytanie dzieci, które dopiero zaczynają swoją przygodę z czytaniem.



Jestem pewna, że taki zbiór z powodzeniem zainteresuje wszystkich małych fanów ciekawych, znanych, jak i również mniej znanych opowieści. Książka została przygotowana z dbałością o każdy szczegół. Sama okładka także jest bardzo ciekawa i zachęca, aby sięgnąć właśnie po tę książkę, ale największa moją uwagę przyciągała piękna szata graficzna. Gorąco polecam!!!



Wydawnictwo: AWM
Rok wydania: 2021
oprawa sztywna, gąbka
Cena:34,90 zł 31,41 zł





1 komentarz:

  1. Piękne wydanie. A dla starszego czytelnika polecam "Panią siedmiu bram". Intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń