poniedziałek, 13 grudnia 2021

"Najpiękniejsze bajki mojego dzieciństwa"


Gdy byłam mała to były zupełnie inne czasy. Nie było komputerów, telefonów a czas spędzało się przede wszystkim na dworze. Karą dla mnie było siedzenie w domu. Oprócz kreatywnie spędzanego czasu w dzieciństwie bardzo dobrze wspominam niektóre bajki, które także mogłam oglądać na kasetach VHS. Większość dzieci w ogóle nie pamięta tego sprzętu, a ja bardzo dobrze wspominam, gdyż na tym sprzęcie chętnie oglądałam bajki takie jak Kot w butach, Kopciuszek czy Calineczka. Ostatnio nasza domowa biblioteczka wzbogaciła się o książkę "Najpiękniejsze bajki mojego dzieciństwa" z księgarni Taniaksiazka.pl



"Najpiękniejsze bajki mojego dzieciństwa" W tej publikacji znajdziemy 14 bajek z mojego dzieciństwa takich jak: Czerwony Kapturek, Sinobrody, Mały syrenka, Aladyn i czarodziejska lampa, Złotowłosa i trzy niedźwiadki, Kot w Butach, Nowe szaty cesarza, Śpiąca Królewna, Tomcio Paluch, Roszpunka, Tygrys bramin i szakal, Ośla Skórka, Jaś i magiczna fasola oraz Dobry duch jeziora.



Publikacja jest przecudna, a piękne ilustracje przyciąga wzrok małego słuchacza, a czytanie dzieciom przed snem, już od dziecka wyrabia dobry nawyk, który może się przerodzić w miłość do książek. Synek nie potrafi jeszcze samodzielnie czytać, ale uwielbia przeglądać te wspaniałe ilustracje, potrafi spędzić przy nich cały poranek, nie wspominając o wieczornym czytaniu jej przeze mnie przed snem. Ta publikacja może także spodobać się starszym dzieciom, gdyż posiada duże liter, co bardzo ułatwia pierwsze próby w samodzielnym czytaniu. Opowieści te są wciągające i napisane w tak przystępny dla dzieci sposób, że na pewno warto zwrócić na nie uwagę.



Ta książka dla dzieci bardzo się nam spodobała. Wydanie jest solidnie, a tekst nadrukowano na grubym papierze, na pewno przetrwa długie lata. Cała publikacja jest bardzo przystępna i atrakcyjna dla dzieci. Oczywiście ważnym elementem tej lektury są ilustracje i szata graficzna. Jest kolorowo, przejrzyście, ilustracje są proste i wesołe, naprawdę zachęcają do sięgnięcia po nią. Książkę czyta się ekspresowo, gdyż czcionka jest duża, a prawie na każdej stronie znajdują się przepiękne ilustracje. Język i styl są bardzo lekkie, całość czyta się naprawdę przyjemnie i nawet nie wiadomo kiedy czytelnik dociera do końca opowiadania. Według mnie to te bajki są troszkę takie z morałem, gdyż każdy może wyciągnąć wnioski. Bardzo, bardzo polecam 😀.






Wydawnictwo Olesiejuk
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 144
Cena: 30, 79 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz