wtorek, 28 grudnia 2021

"Zwierzaczki z podziemnej paczki"


Książeczek dla dzieci jest sporo, czasami trudno się zdecydować, ja szukałam takiej książki, która zapozna moją bratanicę z kilkoma zwierzątkami. Moją uwagę przyciągnęła książka pod tytułem "Zwierzaczki z podziemnej paczki"



"Zwierzaczki z podziemnej paczki" Książka nie jest obszerna, posiada 14 stron, ale treść, jaką znalazłam w środku, jest konkretna, lecz nie przytłaczająca. Opisy zwierzątek, jakie znajdziemy w środku to: Borsuk, Lis, Kret, Chomik,
Dżdżownica, Ślimak, Chrabąszcz, Bóbr, Wydra oraz Świstak.


Pokrótce dowiadujemy się gdzie, mieszkają i jakie mają zwyczaje dane zwierzątka. Nie może także zabraknąć informacji, czym się żywią i jak zdobywają pokarm.



Książka jest cała kartonowa, a jej wnętrze jest kolorowe. Maluchy mogą zaglądnąć do norki kreta czy także lisa. Dzięki takim obrazkom lepiej mogą sobie wyobrazić, jak żyją te zwierzęta.


Publikacja jest warta uwagi, treść jest bardzo przystępnie przedstawiona i każdy kilkulatek jest w stanie zrozumieć i przyswoić zapisane na kartach wiadomości. Oczywiście polecam!!!






Wydawnictwo: Jupi Jo!
Wiek: 2+
Ilustracje: Nastja Holtfreter
Oprawa: kartonowa
Format: 230 x 290 mm
Liczba stron: 14
Cena: 26,00 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz