wtorek, 5 lipca 2022

"Moje pierwsze bajeczki o Kubusiu. Kubuś i przyjaciele"


Kolejną moja propozycja dla was jest książka, której bohater po raz pierwszy pojawili się na kartkach książki w 1926 roku, gdy to A. A. Milne wydał pierwszy tom przygód Kubusia Puchatka misia bardzo o małym rozumku. Każde dziecko zna przygody misia, który bardzo, a to bardzo lubi miodek. Ja książki dla dzieci szukam przeważnie w Księgarni TaniaKsiazka.pl Tym razem znalazłam kolejną perełkę "Moje pierwsze bajeczki o Kubusiu. Kubuś i przyjaciele"



W książce znajduje się sześć wyjątkowych historii, na których znajdziemy nie tylko Kubusia Puchatka, ale również Prosiaczka, Tygrysa, Kangurzycę z Maleństwem, Kłapouchego, a także Sowę i odwiecznego przyjaciela Kubusia Krzysia. Pierwszą historyjkę, którą napotkamy w wydaniu, jest opowieść o tym, jak Maleństwo chciało być większe. Nie mogło się dostać na gałąź, aby się pobujać, niestety było za malutkie. Nawet nie mogło dosięgnąć jabłek, które bardzo chciało zerwać mamie na placek. Cała ta sytuacja bardzo go przygnębiała. Pewnego dnia, gdy naprawiał szałas Kłapouchego, Maleństwo wpadło na genialny pomysł, zbudowało sobie schody i bez problemu wspinało się na gałąź i mogło bujać się, wtedy kiedy miało na to ochotę.


Wszystkie opowiadania czyta się ekspresowo, ich urokom dodają przepiękne ilustracje, które są naprawdę przepiękne. Synek lubi przeglądać tę książkę i sam także układa swoje historyjki do danych ilustracji.

Całość jest więc jak najbardziej zrozumiała i atrakcyjna dla dzieci. Przy takiej lekturze na pewno nie można się nudzić. W końcu w Stuwiekowym Lesie czeka cała masa przygód i niezwykli bohaterowie, którym nie brakuje zwariowanych pomysłów i wyjątkowo wybujałej wyobraźni.



Myślę, że książki dla dzieci są fajnym pomysłem na oderwanie dzieci od telewizorów, sposobem na ciekawą zabawę z ich ulubionymi bajkowymi bohaterami oraz okazją do odkrywania świata i rozwijania wyobraźni. Do sięgnięcia po lekturę zachęcają też duże kolorowe ilustracje, które niczym nie odbiegają od tych zapamiętanych z ekranów TV. Książka dzięki dużej i czytelnej czcionce będą też fajnym materiałem na pierwsze samodzielne czytanki dla dzieci. Opowiadania są naprawdę różnorodne. Oczywiście polecam !!!




"Moje pierwsze bajeczki o Kubusiu. Kubuś i przyjaciele"

Wydawnictwo Olesiejuk
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 72
Format: 19.0 x 22.5 cm
Cena:22,75 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz