środa, 20 lipca 2022

"Mała Syrenka"


Gdy byłam mała, to były zupełnie inne czasy. Nie było komputerów, telefonów a czas spędzało się przede wszystkim na dworze. Karą dla mnie było siedzenia w domu. Oprócz kreatywnie spędzanego czasu w dzieciństwie bardzo dobrze wspominam niektóre bajki, które także mogłam oglądać na kasetach VHS. Większość dzieci w ogóle nie pamięta tego sprzętu, a ja bardzo dobrze wspominam, gdyż na tym sprzęcie chętnie oglądałam bajki takie jak Zakochany Kundel, Piękna i Bestia czy też Mała Syrenka. Ostatnio nasza domowa biblioteczka wzbogaciła się o komiks "Mała Syrenka" tak, tak dobrze przeczytaliście komik nietradycyjna książka 😀



"Mała Syrenka" to morska syrenka córka króla Trytona. Bardzo kocha ojca i swoje siostry, ale bardzo fascynuje ją świat ponad wodą, czyli ludzki. Pewnego razu wynurzyła się na powierzchnie i akurat przepływał tam statek, a załoga bawiła się w najlepsze. Nagle statek zaczął iść na dno, nasza mała syrenka uratowała księcia. Mała Syrenka zakochuje się w księciu Eryku. Ariel bardzo chciałaby być człowiekiem i stać u boku swojego księcia, w tym celu udaje się do wiedźmy Urszuli, która dała jej nogi, a w zamian zabrała głos. Syrenka wypływa na powierzchnię i trafia do zamku, ma krótki czas, aby rozkochać w sobie księcia Eryka i odzyskać głos. Czy jej się to uda?




Opowiadania nie są długie, lecz potrafią porwać w świat wyobraźni nawet osoby dorosłe. Opowiadania zajmują kilka stron, więc nie można się z nią nudzić. Uroku publikacji dodają piękne ilustracje, rodem z ekranów Tv. Bohaterowie przedstawieni w publikacji są zawsze odważni i godni naśladowania. Ja ponownie zakochałam się w tej odważnej syrence. Mam nadzieję, że Ona skradnie również serca Waszych dzieci. Publikacja warta uwagi ze względu na swoją niecodzienne wydanie, czyli komiksowe, jeszcze takiego nie widziałam. Oczywiście polecam!!!




Wydawnictwo: Egmont
Oprawa: miękka
Liczba stron: 64
Rok wydania: 2022
Format: 170 x 260 mm
Cena: 29,99 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz