piątek, 13 stycznia 2023

"Miecz zabójcy demonów" 17


Miecz zabójcy demonów to aktualnie u nas w domu bardzo popularny tytuł. Seria zakończyła się na 23 tomach. Publikacja bardzo spodobała się mojemu synkowi i dlatego sięgnęliśmy po kolejne tomy i nie żałujemy. Wydawnictwo Waneko jest ulubionym wydawnictwem mojego syna, jeśli chodzi o mangi. Przed Wami kolejne trzy tomy "Miecz zabójcy demonów" 17




Shinobu pamięta swoje dzieciństwo, wierząc, że szczęście to niekończąca się droga przez całe życie. Ta wiara została zachwiana, gdy demon wtargnął do jej domu i zabił oboje jej rodziców, pozostawiając ją i Kanae sierotami. Uratował ich jednak Gyomei Himejima, który szybko pokonał zabójcę. Siostry obiecali sobie nawzajem, że w tym celu oboje zostaną zabójcami demonów. Obie wierzą, że pomimo ich słabej siły, zatrzymanie jednego demona może uratować dziesiątki ludzi, zatrzymanie Wyższej Rangi może uratować setki. Ten wątek w publikacji spodobał mi się najbardziej, wracając do naszych bohaterów nasz Tanjirou stoczy bardzo ciężką walkę z Akazo po raz drugi, w pierwszej niestety uciekł i zabił filar Płomienia. Czy tym razem pojedynek wygra Tanjirou a może Akazo?




Manga bardzo mnie pochłonęła, myślałam, że autor już nic fajniejszego niż poprzednich częściach nie wymyśli. Jednak bardzo się pomyliłam, akcja mnie zaskoczyła, a wątki są niesamowicie ciekawe. Publikacja zajęła 9 miejsce spośród najlepiej sprzedających się mang na świecie. Uważam to za sukces autora i faktycznie ta manga na to zasługuje. Jest to publikacja dla osób lubiących demony i walki na miecze. Czasami sceny są drastyczne, ale nie jest to publikacja dla dzieci tylko dla młodzieży. Fabuła jest prosta i postacie bardzo ciekawe. W wydawnictwie Waneko znajdziemy 18 części, ta najnowsza pojawiła się 18 stycznia 2023.






Tytuł oryginalny: Kimetsu no Yaiba
Autor: Koyoharu Gotouge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz