wtorek, 14 lutego 2023

"Mój pierwszy komiks 5+. Ana Ana. Śpij dobrze, Ano! Tom 1"


Około 5 roku życia dzieci zaczynają się interesować samodzielnym czytaniem. Wtedy często usłyszymy od dziecka pytanie, jak wygląda dana litera czy jak się czyta ten wyraz. Ja jako rodzic wtedy szukam książek najbardziej odpowiednich dla dzieci w tym wieku. Bardzo fajnym rozwiązaniem okazują się być komiksy z serii: Mój pierwszy komiks 5+. Tym razem poznamy Anę.




"Mój pierwszy komiks 5+. Ana Ana. Śpij dobrze, Ano! Tom 1" Ana to mała niesforna dziewczynka, która zamiast spać, postanowiła poczytać. Wszystkie jej przytulanki były bardzo zmęczone po całodziennej zabawie, ale Ana nie myślała iść spać, przecież książka była bardzo ciekawa. Maskotki próbowały już wszystkiego, aby zachęcić dziewczynkę do spania, ale wszystkie ich wysiłki na marne. W pewnej chwili Ana zaczęła ziewać i stwierdziła, że czas spać. Wtedy pluszaki postanowiły dać dziewczynce nauczkę i tym razem robiły wszystko, aby uniemożliwić Anie zaśnięcie.




Komiks bardzo mi się spodobał, oprócz niesamowitych ilustracji niósł ze sobą przesłanie, nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe. Publikacja jest niewielkich rozmiarów i zmieści się w każdym szkolnym plecaku. Myślę, że warto, aby ta publikacja powędrowała z dzieckiem do przedszkola, bo jest godna polecenia. Oczywiście polecam i zachęcam, taka książka powinna znaleźć się w każdy domu, gdzie rodzice chcą zaszczepić w dzieciach miłość do książek.






Liczba stron: 32
Wymiary: 20.5x14.5cm
Data premiery: 08.02.202
Oprawa : Gąbka 
Cena: 34.99 zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz