wtorek, 20 czerwca 2023

"Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6"



Dotarła do nas kolejna publikacja z wydawnictwa Egmont. Gdy nam się spodoba jakaś seria książek, to nie możemy doczekać się kolejnych tomów. Takich książek i komiksów jest nie wiele. Dzisiaj pokażę Wam kolejny tom mojej ulubionej serii "Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6".




"Mój pierwszy komiks 5+. Pan Borsuk i pani Lisica. Jestem sobą. Tom 6" W tej części zostaje poruszony bardzo bazy temat, jakim jest tolerancja. W okolicy pojawia się drapieżny ptak o imieniu Sylwester. Jest on bardzo zwinny i lubi wspinaczki i do tego jest bardzo zwinny. Bardzo imponuje Róży, która próbuje go naśladować. Niestety lisy nie są stworzone do wykonywania akrobacji i wspinaczki. Niestety Żenety zaczynają się z niej wyśmiewać, celem drwin nie jest tylko to, że nie potrafi się wspinać, ale również to, że mieszka wspólnie z borsukami. Róża zaczyna się zastanawiać, kim tak na prawe jest, Borsukiem czy lisem. Jak myślicie jakie wnioski wyciągnie Różą?


Komiks pochłonął synka na długie chwile, czytając książkę, potrafił wyciągnąć pewne nauki, które są bardzo ciekawe.


Jeśli jesteście fanami bajek, również znajdziecie kreskówkę, na podstawie komiksu powstał też serial animowany emitowany na antenie telewizji polskiej pt. "Jak borsuk z lisem", a we Francji komiks znalazł się na liście lektur szkolnych. Myślę, że komiks spodoba się każdemu maluchowi, który uwielbia tego typu publikacje. Oczywiście polecamy!!!




Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron: 32
Format: 216 x 285 mm
Oprawa: twarda, wypełniona gąbką
Rok wydania: 2023
Cena: 39,99 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz