niedziela, 14 lipca 2019

"Podaruj mi jutro" Ilona Gołębiewska


Na moim blogu jest bardzo dużo książek szczególnie dla dzieci, ostatnio postanowiłam pokazywać Wam więcej książek, które mnie fascynują najbardziej. Moimi ulubionymi są książki kobiece , chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego? : ) Księgarnia internetowa Selkar.pl podarowało mi wspaniałą książkę "Podaruj mi jutro" Ilony Gołębiewskiej.

Ilona Gołębiewska Na co dzień pracuje ze studentami, prowadzi zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży, a także skutecznie szkoli dorosłych i seniorów. Debiutowała w 2012 tomem Traktat życia, należy do Światowego Stowarzyszenia Poetów. Mistrzyni emocji! Autorka bestsellerowych powieści obyczajowych, w których porusza wiele ważnych tematów i skłania do refleksji nad własnymi wyborami.

Dwór na Lipowym Wzgórzu znajduje się na malowniczym Podlasiu, jest to miejsce historyczne i skrywa w sobie trochę tajemnic, które pozostawiły po sobie poprzednie pokolenia. Od dwustu lat należy do rodziny Horczyńskich. Główną bohaterką jest Aniela, która postanowiła odpocząć, naładować baterie. Kobieta obecnie jest uznaną światową malarka, która zdecydowała się osiąść w Dworku na stałe.

Aniela dużo podróżowała, niestety nie była szczęśliwa. Jej prywatne życie od samego początku było dość skomplikowane. Jako młoda kobieta zakochała się w Witku niestety w dniu, kiedy mieli być już zawsze szczęśliwi, chłopak zniknął bez śladu. Po takiej traumie Aniela nie mogła się podnieść i już nikogo nie pokochała. Bohaterka ma córkę Sabinę oraz dwie wnuczki Klarę i Liliannę, niestety ich relacje rodzinne nie są poprawne.

Na Lipowym Wzgórzu postanawia  założyć Akademię Sztuk Anielskich i pensjonat. Pomagają jej w tym przyjaciele. Z czasem na Lipowym Wzgórza pojawia się redaktor programu telewizyjnego, który ma rozreklamować Dwór. Wtedy przeszłość zaczyna grać pierwsze skrzypce. Anielę bardzo niepokoi konflikt pomiędzy Horczyńskimi a sąsiadami Gajowiczami. Konflikt trwa już bardzo długo, jego korzenie sięgają czasów drugiej wojny światowej, wtedy w okolicy na Czarnym Szańcu miał pogrom partyzantów, i właśnie wtedy ojciec Anieli jako jedyny wyszedł z tego żywy. W taki sposób pojawiły się plotki, że to On był zdrajcą. Kobieta chce odnaleźć dziennik swojego ojca, który wyjawi prawdę. Czy tego dokona? Co jeszcze wydarzy się na Lipowym Wzgórzu? No i najważniejsze dawna miłość, mówi się, że stara miłość nie rdzewieje. Czy i w tym przypadku się sprawdzi?

Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiecie się, sięgając po "Podaruj mi jutro" Ilony Gołębiewskiej. Oczywiście POLECAM!!!


"Podaruj mi jutro" Ilony Gołębiewskiej to pierwszy tom nowej serii Dwór na Lipowym Wzgórzu.
Bardzo przypadła mi do gustu i już nie mogę doczekać się następnych tomów. Lekturę czytało mi się bardzo szybko i, pomimo że jest dość obszerna, uporałam się z nią ekspresem. Książka jest napisana ciekawie, a historia od początku do końca trzyma w napięciu, jest nieprzewidywalna i nieustannie dzieje się coś nowego, więc nie ma w niej miejsca na nudę.

Tę wspaniałą książkę można zakupić w księgarni internetowej selkar.pl, której dziękuje za podarowany egzemplarz.



"Podaruj mi jutro"  Ilona Gołębiewska

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Rok wydania: 2019
Wydawnictwo: Muza
Ilość stron: 480
Cena: 30,97 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz