poniedziałek, 1 czerwca 2020

"Zacznijmy jeszcze raz" Natalia Sońska


"Zacznijmy jeszcze raz" jest to III tom serii "Jagodowa miłość" - dalsze przygody Jagody. Historia szczególnie spodoba się fankom powieści obyczajowych. Jeśli nie posiadacie tej publikacji, to zapraszam do kupna. Jednak według mnie najlepsza jest księgarnia internetowa selkar.pl, zapraszam do zerknięcia, a znajdziecie nie jedna fantastyczną książkę.

Jak to w życiu bywa, nie może być cały czas sielankowo. Jagodę dopadają kłopoty finansowe. Naszczepcie Teodor, jest dla niej podporą w trudnych chwilach. Jak myślicie, czy to tylko przyjaźń? Przy tak pięknej kobiecie nie może być tylko jeden mężczyzna. Po dłuższym czasie nieobecności, w jej życiu, ponownie pojawia się Tomasz. Twierdzi, że wciąż coś czuje do bohaterki. Jak kobieta rozwiąże swoje sprawy sercowe? Coraz ciekawiej się robi prawda??

Losy Jagody są mocno zagmatwane zarówno w miłości, jak i zawodowo, czy Jagoda pozbiera się po życiowych turbulencjach? Niestety ja już nic więcej Wam nie zdradzę :) Zapraszam do sięgnięcia po lekturę.


Książkę czytało mi się naprawdę przyjemnie, gdyż styl autorki jest lekki. Nie brakuje tu sytuacji wzruszających, a także tych powodujących uśmiech na twarzy. Znalazłam w książce wszystko, czego potrzebowałam w ten weekend. Bardzo Polecam!!



Tytuł książki: "Zacznijmy jeszcze raz"
Autor: Natalia Sońska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 320
Data wydania: 04.09.2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz