poniedziałek, 25 maja 2020

BIA. Oficjalny Magazyn 01/2020



BIA To argentyńska telenowela, która w Polsce miała swoją premierę 11 listopada 2019 roku na antenie Disney Channel. Teraz za sprawa wydawnictwa Egmont możemy sięgnąć po dwumiesięcznik, w którym znajdziemy wiele ciekawostek dla fanów BIA.

"BIA. Oficjalny Magazyn", na pierwszych stronach poznajemy nieco bliżej całą obsadę serialową. Przeczytamy wywiad z Isabel Souza. Aktorka odpowie na kilka pytań, przybliżając zarówno siebie, jak i graną przez siebie postać.



Bardzo spodobała mi się wykreślanka, w które trzeba było skreślić imiona bohaterów serialu.


Zagłębiając się w czasopiśmie, dowiemy się sporo o szukaniu swojej pasji, budowaniu przyjaźni, odkrywaniu swoich talentów, tworzeniu i udostępnianiu treści profilowych w mediach społecznościowych.


Na koniec poznamy Julio Pena, który w serialu BIA odgrywa rolę Manuela.


Do czasopisma dodano także super prezent i to nie jeden.
Więc znajdziemy „Modny Zestaw”, który składa się z dwóch naklejek diamencików, jeden w kształcie literki „B”, a drugi w kształcie uśmiechniętej emotikonki z serduszkami zamiast oczu, naszyjnika w kształcie białej chmurki z trzema kropkami, dwóch spinek w kropki i dwóch zapinek, jeden hologramowy z Bia i z napisem „Fun On!”, a drugi biały z napisem „Like Your Like”


Ciężko jest mi powiedzieć więcej konkretów na temat czasopisma, gdyż nie mam córek, które podpowiedziały by mi czy jest to fajne czasopismo i trafione w temat, czy nie. Według mnie jako mamy jest dość mądre, gdyż znalazłam w nim artykuł o poruszaniu się w mediach społecznościowych. Całość napisana chronologicznie bez skakania po tematach. Bardzo miło się czytało i myślę, że spodoba się niejednej fance serialu BIA. Oczywiście polecam!!!




Tytuł: BIA. Oficjalny Magazyn 01/2020
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Egmont Polska
Data wydania: 15.05. 2020r.
Liczba stron: 32
Cena: 10,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz