sobota, 23 maja 2020

Gabriela Gargaś "Kiedyś się odnajdziemy"



Myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy a tu taka niespodzianka. Ponownie zachwyciły mnie książki Gabrieli Gargaś,  tym razem „Kiedyś się odnajdziemy”, w której po prostu się zakochałam :)

Na początek może trochę o autorce. Gabriela Gargaś jest polską pisarką, autorką kilku powieści z gatunku obyczajowych i miłosnych. Jej książki cieszą się sporą popularnością wśród czytelniczek, które cenią je za realizm postaci i głębię opisywanych uczuć bohaterów.

Autorka w publikacji przybliża nam piekło Wołynia, tragedię powstania warszawskiego, trudną rzeczywistość powojennej Polski, czas komunizmu i bezdusznego traktowania ludzi.

Na początku poznajemy Jankę Dobrzyńską i jej rodzinę. Niestety dziewczyna musi uciekać z Wołynia, który zostaje ogarnięty wojną. Janka nie jest w stanie zabrać ze sobą swojej młodszej siostry i zostawia Tereskę obcej kobiecie i przyrzeka, że po nią wróci.

W pewnym momencie Janka musi zaopiekować się inna małą dziewczynką. Jak myślicie, czy pokocha ją? Może będzie jej przypominać jej własną siostrę, którą zostawiła?

To jest tak jakby pierwsza część tej historii. Wgłębiając się w lekturę, poznamy Tadeusza. Doświadczymy także pięknej miłości, która pojawiała się między bohaterami. Była ona czasami nieszczęśliwa, ale naprawdę taka prawdziwa.


„Kiedyś się odnajdziemy” wzbudziła we mnie masę, przeróżnych emocji. Jest to moja trzecia powieść autorki Gabrieli Gargaś i jak dla mnie to najlepsza książka, jaką przeczytałam do tej pory. To niesamowicie wyjątkowa, mądra, refleksyjna i wartościowa publikacja, która ukazuje, ogromną wartość ludzkiego życia Gorąco polecam!!!!



Tytuł: „Kiedyś się odnajdziemy”
Autor: Gabriela Gargaś
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Ilość stron: 432
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Premiera: 14.08.2019
Cena: 30,47 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz